סדנה לעובדים: ניהול תקציב משפחתי

סדנה 1 – “לנהל ולא להתגלגל”: ניהול ובניית תקציב משפחתי (לעובדים בחברות וארגונים)

רוצים לצאת מהמינוס אחת ולתמיד?
מחפשים שיטה ידידותית לניהול תקציב מאוזן?
בסדנת “לנהל ולא להתגלגל” נלמד לנהל תקציב משפחתי – ונרכוש כלים לשינוי אמיתי.


אני מזמינה אתכם לחולל שינוי בחייכם הכלכליים וללמוד איך לנהל את הכסף – במקום שהכסף ינהל אתכם.

סדנה מעשית יישומית בגובה העיניים שתעזור לכם:

  • לסגור הלוואות וחובות.
  • לחסוך לעתידכם ולעתיד ילדיכם.
  • להגיע לשגשוג ולרווחה כלכלית.
  • לנהל את הכסף ממקום של שקט נפשי.

סדנה - ניהול תקציב משפחתילמי מיועדת הסדנה?

הסדנה מיועדת לעובדי חברה המתבקשים ללמוד לנהל את התקציב המשפחתי במקום להתגלגל בתוכו. עובדים אשר המבקשים הלוואות חוזרות ונשנות, ומתקשים להתנהל בשלווה בניהול השוטף שלהם.

בפועל, הלוואה אינה פותרת את הישנות המצב. שינוי אמיתי בניהול התקציב המשפחתי הינו אפשרי רק לאחר הטמעת כללי יסוד כלכליים והבנת ההשלכות העתידיות של התנהלות לא נכונה.
בסדנת ניהול תקציב משפחתי תרכשו ארגז כלים מקצועי ושימושי להתנהלות משק בית מושכלת, ולהובלת תהליכי שינוי בפן הכלכלי.

מטרות הסדנה

  • היכרות מעמיקה עם הניתוח הכלכלי – שיקוף הוצאות הכנסות וחובות.
  • לימוד תאורטי ותרגול מעשי של כלי העבודה המומלצים לניהול התקציב המשפחתי.
  • הבנת חשיבותה של שיטת הניהול הכלכלי כדרך טיפול אפקטיבית.

מבנה הסדנה

4 מפגשים בני שעתיים כל אחד.

במהלך הסדנה יעברו המשתתפים תהליך אישי להבנת מהותם של כלי העבודה הפיננסיים ושל השיטה לניהול כלכלי. הסדנה כוללת הרצאות פרונטליות, תרגולים מעשיים ומטלות ביתיות ליישום החומר הנלמד.

במהלך המפגשים ישולבו סימולציות, תוך התייחסות לאתגרים קושי ליישום והעלאת פתרונות לפי שיטת השיקום הכלכלית.

מפגש ראשון

  • תוכן המפגש – היכרות ותיאום ציפיות, חשיבותו של אפקט השיקוף: עקרונות לעריכת שיקוף הוצאות, הכנסות וחובות
  • מטלות בית – סדר פעולות לאיסוף נתונים ושיקוף, מסמכים כלכליים ומשמעותם, הכנת שיקוף עצמי.

מפגש שני

  • תוכן המפגש – שיתוף בתחושות לאחר הכנת שיקוף, חתירה לאיזון, טופס סדרי עדיפויות, שיטות להגדלת הכנסה, הקניית ידע לצמצום הוצאות אפקטיבי.
  • מטלות בית – רעיונות להגדלת הכנסה, טיפים להתנהלות כלכלית נכונה, הכנת מסמך סדרי עדיפויות לצמצום תקציב.

מפגש שלישי

  • תוכן המפגש – בניית תקציב משפחתי, רישום הוצאות והכנסות בשיטת התנהלות יעילות, טיפול בחובות כספיים.
  • מטלות בית – סוגי חובות ופרוצדורות – הטיפול בהם, בניית תקציב על בסיס סדרי עדיפויות לצמצום הוצאות.

מפגש רביעי

  • תוכן המפגש – בחירה באחד משלושת הנושאים הבאים: רתימת בני הזוג לתהליך השיקום הכלכלי, פענוח מסמכים כלכליים (תלוש משכורת, פירוט בנקאי, דפי ביטוח ועוד), ילדים וכסף. הנושא הנבחר ילווה בניתוחי מקרה של משתתפי הסדנה.
  • מטלות בית – תיאור מקרה רלוונטי להתערבות במישור הכלכלי.

סדנה 2 – ניהול ובניית תקציב משפחתי – סדנה לאנשי מקצוע בארגונים (משאבי אנוש, כוח אדם ורווחה)

עובדים פונים אלכם לקבלת הלוואות, מקדמות ומפרעות?
מחפשים שיטה ידידותית וכלים מעשיים לניהול תקציב מאוזן?
בסדנת ניהול תקציב משפחתי תרכשו כלים מקצועיים לשינוי אמיתי.

למי מיועדת הסדנה?

הסדנה מיועדת לאנשי מקצוע המתבקשים לסייע כלכלית בהלוואות חוזרות ונשנות – למשפחות ועובדים, שאינם מצליחים להתמודד עם ההוצאות החודשיות הגבוהות והצטברות חובות.

מטרות הסדנה

  • היכרות מעמיקה עם הניתוח הכלכלי למיפוי הפונים לפי סטטוס פיננסי.
  • לימוד תאורטי ותרגול מעשי של כלי העבודה המומלצים לניהול התקציב המשפחתי.
  • הבנת חשיבותה של שיטת השיקום הכלכלי כדרך טיפול אפקטיבית עבור לקוחותיכם.

מבנה הסדנה

4 מפגשים בני 3 שעות כל אחד.

במהלך הסדנה יעברו המשתתפים תהליך אישי להבנת מהותם של כלי העבודה הפיננסיים ושל השיטה לשיקום כלכלי. הסדנה כוללת הרצאות פרונטליות, תרגולים מעשיים ומטלות ביתיות ליישום החומר הנלמד.

במהלך המפגשים ישולבו סימולציות מההתנסות היומיומית של אנשי המקצוע, תוך התייחסות לאתגרים קושי ליישום והעלאת פתרונות לפי שיטת השיקום הכלכלית.

אודות המרצה

דניאלה הירש (B.A), יועצת בכירה ומוסמכת לכלכלת המשפחה ולהכוונה תעסוקתית. בעלת ניסיון מעשי של מעל 18 שנה בתחום משאבי אנוש וכוח אדם כמנהלת משא”ב וכן כמנהלת מיון, גיוס והשמה של עובדים.

חברה באיגוד היועצים לכלכלת המשפחה, מרצה ומנחת סדנאות מקצועיות בתחומי קריירה וניהול תקציב. מומחית להגדלת מקורות הכנסה וצמצום הוצאות אפקטיבי.

להזמנת הרצאות וסדנאות צרו קשר באתר, במייל danielahirsh1@gmail.com ובטלפון 0544-858511